¬ јлчевську д≥Ї ун≥кальна дл¤ ”крањни програма навчанн¤ д≥тей з обмеженими ф≥зичними можливост¤ми
ƒ≥ти, не виход¤чи ≥з дому, за компТютером приймають участь у навчальному процес≥, ¤кий контролюЇ справжн≥й вчитель, але сид¤ч≥ у школ≥ за таким саме компТютером. ѓх обТЇднуЇ всесв≥тн¤ мережа ≤нтернет та веб-камера.
ќльга ¬асил≥вна Ц вчитель рос≥йськоњ л≥тератури, заходить у порожн≥й клас, с≥даЇ за в≥льну парту та вмикаЇ компТютер. ¬ цей самий час в ≥ншому к≥нц≥ м≥ста, у себе в к≥мнат≥, ту саму процедуру виконуЇ й ќлег Ќ≥к≥шин Ц один з дванадц¤тьох школ¤р≥в, ¤к≥ через проблеми з≥ здоровТ¤м не можуть в≥дв≥дувати школу. «а допомогою ≤нтернету та веб-камери вони налаштовують звТ¤зок м≥ж собою. ”рок розпочинаЇтьс¤. “ема Ц символ≥зм в поез≥њ ср≥бного стол≥тт¤.
омпТютерний ст≥л зам≥ст шк≥льноњ парти, клав≥атура зам≥сть ол≥вц¤. ” всьому ≥ншому так≥ д≥ти н≥чим не в≥др≥зн¤ютьс¤ в≥д ≥нших школ¤р≥в.
ќлег з≥знаЇтьс¤, такий формат навчанн¤ не т≥льки надав йому над≥ю на майбутнЇ, а й визначив профес≥ю. ¬≥н хоче бути програм≥стом.
ƒистанц≥йна програма навчанн¤ д≥тей з обмеженими ф≥зичними можливост¤ми, створена за допомогою Ђ‘онду розвитку јлчевськ, працюЇ в м≥ст≥ вже другий р≥к. ѕрограма Ї ун≥кальною Ц такого нема н≥де в ”крањн≥. ќльга ¬асил≥вна в≥д своњх учн≥в у захват≥. ¬с≥ ¤к один вчатьс¤ на в≥дм≥нно. ƒо того ж, дуже об≥знан≥ й добре вихован≥.
«а програмою дистанц≥йного навчанн¤ д≥ти вивчають дес¤ть предмет≥в. ожного року њх список розширюЇтьс¤, а к≥льк≥сть школ¤р≥в зб≥льшуЇтьс¤. ќкр≥м того, що вчитель та учень не бачать один одного у в≥ч≥, все ¤к у звичайн≥й школ≥ Ц опитуванн¤, домашн≥ завданн¤ та контрольн≥.
ѕрограма дистанц≥йного навчанн¤ розрахована на пТ¤ть рок≥в. «а цей час кер≥вництво школи спод≥ваЇтьс¤ домовитись з вишами та центром зайн¤тост≥, аби д≥ти продовжили дистанц≥йне навчанн¤ й у п≥дсумку працевлаштувалис¤.
“елеканал ЂЋќ“ї